Död Mans Hand
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Resa dit och tillbaka

4 posters

Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Resa dit och tillbaka

Inlägg  Diabetes fre aug 20, 2010 11:08 am

Jag kommer förmodligen åka med bil fram och tillbaka från Stockholm alternativt betalar för plats i någon annans bil. Är det någon som åker ifrån Stockholms området som är intresserad av att åka med mig eller ta en person till i bilen??

Diabetes

Antal inlägg : 15
Join date : 10-07-26
Age : 34
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Magnolia Dawson tis aug 24, 2010 12:35 pm

Jag tänkte fråga nästan samma sak fast från en annan del av landet, nämligen Göteborg med omnejd (Härryda är ännu bättre, men det är det aldrig någon som ens har hört talas om, så Göteborg funkar med). Om det är någon som åker därifrån och har en plats till i bilen, så blir jag jätteglad. Förutsatt att jag får åka med förstås. Embarassed Om inte är Sverige vackert och det är kul att åka tåg, men i så fall skulle jag vilja veta om det finns möjlighet att bli hämtad/lämnad vid stationen. Tackar på förhand!

Magnolia Dawson

Antal inlägg : 3
Join date : 10-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Diabetes tis aug 24, 2010 1:29 pm

Där tog du upp en intressant sak. Kan också tänka mig att bli hämtad från stationen om jag inte får ihop en vil.
Men ta gärna resemål från andra orter i en ny tråd så vi håller isär resorna.

Diabetes

Antal inlägg : 15
Join date : 10-07-26
Age : 34
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Doc McEvans tis aug 24, 2010 2:38 pm

Toppenbra om ni som behöver skjutshjälp löser det internt, t ex på denna sida. Fullt med bilar komemr att gå ut till området under fredagen så med lite god vilja kan man hjälpa varandra.

Björn / arr.

Doc McEvans

Antal inlägg : 10
Join date : 09-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Diabetes tor aug 26, 2010 8:47 am

Okej: Jag kommer att ta bilen ifrån Stockholm till lajvet. Om det finns nån som vill åka med i den hela vägen, eller bli upplockad så är det bara skriva här eller maila mig på arvid.andreasson@gmail.com . Är det för mycket begärt att ber Arr att lägga in det här i ett nyhehtsbrev om det kommer skickas ut något sånt innan lajvet??

Diabetes

Antal inlägg : 15
Join date : 10-07-26
Age : 34
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Sam Blackburn(sebbe) tis aug 31, 2010 12:06 pm

Diabetes skrev:Okej: Jag kommer att ta bilen ifrån Stockholm till lajvet. Om det finns nån som vill åka med i den hela vägen, eller bli upplockad så är det bara skriva här eller maila mig på arvid.andreasson@gmail.com . Är det för mycket begärt att ber Arr att lägga in det här i ett nyhehtsbrev om det kommer skickas ut något sånt innan lajvet??


kan man få åka med från skillingaryd station på fredagen???
om där är plats vill säga

Sam Blackburn(sebbe)

Antal inlägg : 3
Join date : 10-08-31

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Diabetes tis aug 31, 2010 12:34 pm

Ja. Det kan man få. I mån av plats från Stockholm. Just nu har jag ingen som följer med ifrån Stockholm. Vet dock inte än när jag kommer åka.

Diabetes

Antal inlägg : 15
Join date : 10-07-26
Age : 34
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Resa dit och tillbaka Empty Sv: Resa dit och tillbaka

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet