Död Mans Hand
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tack så mycket

5 posters

Gå ner

Tack så mycket Empty Tack så mycket

Inlägg  Pike Walker sön sep 12, 2010 7:43 am

Tack för allt, vilket underbart lajv, best ever!
* stjärna till dom som gjorde all mat, lajvare utan mat är inga bra lajvare!
Pike Walker
Pike Walker

Antal inlägg : 29
Join date : 10-04-24
Age : 52
Ort : Jönköping

http://www.bobafettfanclub.com/

Till överst på sidan Gå ner

Tack så mycket Empty Sv: Tack så mycket

Inlägg  Tom Snake sön sep 12, 2010 7:50 am

Ett stor tack till alla som stod för maten. Sedan vill jag också tacka Slow River Rail way bank. Och givetvis våra ärofyllda konkurrenter Madrass banken som jag aldrig lärde mig de riktiga namnet på.

Ett stort tack till alla jag sprang med kartor till.

Och sist men inte minst tack till Björn som gjorde de möjligt för min del att deltaga.

Ps. Björn skicka ditt logg in namn och lösenord som du andvänder dig av här på forumet. Till min email. tommy_hjalmarsson@hotmail.com Då jag minns att jag gjorde dig till admin. Så kan jag göra denna till admin igen och fortsätta mitt arbeta istället för att göra en ny.

Tom Snake

Antal inlägg : 3
Join date : 10-09-12
Age : 40
Ort : Kallinge / Blekinge

Till överst på sidan Gå ner

Tack så mycket Empty Sv: Tack så mycket

Inlägg  Sven Ryglert sön sep 12, 2010 10:48 am

Detta lajv blir bara bättre och bättre. Fler folk, mer rörelse och högre stämning.
Saknade dock en del folk som var med från förra lajvet. Hoppas att ni kan komma nästa år.
Blev imponerad av att det var så många som var så duktiga på att spela sina roller väl... till skillnad från mig själv.

Det finns mycket jag kommer att minnas länge, men att smyga förbi indianernas läger i kvällningen var ett av de mer spännande för min del, att förlora i poker mot borgmästarens ständiga par i sexor, skrivaren Jack Tobitt var på besök i barbershopen och på vägen ut tittade Jack ner i källaren. Där såga han en pojk klädd i svart cowboyhatt och jeansjacka. Med bestämdhet i rösten sa Jack -Kom upp nu. Det är dags att gå hem. När Jack var strax utanför dörren stack Anvar, min son, upp sitt huvud. Han såg smått orolig och frågande ut. -Måste jag följa med?...

Många fler roliga och otäcka minnen finns men dem behåller jag för mig själv. Tack alla arrangörer för ett bra jobb och lajv. Vi ses nästa år Smile
Sven Ryglert
Sven Ryglert

Antal inlägg : 20
Join date : 09-10-25
Age : 54
Ort : Söderåkra

Till överst på sidan Gå ner

Tack så mycket Empty Tack för ett underbart lajv

Inlägg  Dwight Bully sön sep 12, 2010 1:50 pm

Tack alla ni som arbetat så hårt med lajvet och ett stort jättetack till er som såg till att alla fick mat, ni är fantastiska. Jag har inte haft så här kul på länge och minnena finns för alltid. Vi ses nästa gång.
Bilderna kommer så fort jag hinner och vi hittat något bra sätt att se till att ni kan ladda ner dom.

Fotograf
Dwight Bully

Lars Kårholm

Dwight Bully

Antal inlägg : 6
Join date : 10-09-12

Till överst på sidan Gå ner

Tack så mycket Empty Sv: Tack så mycket

Inlägg  Diabetes mån sep 13, 2010 9:23 am

Jag vill också passa på att tacka arrangörerna och köket för allt vad det har lagt ner inför och under det här lajvet. Var garanterat ett av mina bästa lajv.

Vill också tacka alla med- och motspelare, fick mer än vad jag trott att göra när jag snabbt två dagar innan lajvet tog Deputy ämbetet och satte stjärnan på bröstkorgen.

Tack åter än gång

Diabetes

Antal inlägg : 15
Join date : 10-07-26
Age : 34
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Tack så mycket Empty Sv: Tack så mycket

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet