Död Mans Hand
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Drycker av olika slag

Gå ner

Drycker av olika slag Empty Drycker av olika slag

Inlägg  Pike Walker ons maj 11, 2011 4:12 am

När det gäller drycker på detta lajv tänker jag direkt inte på drycker med alkohol i, men jag måste säga att det fanns inte vad jag kunnde se någon som va stökig ang intag av alkoholhaltig dryck, vi som är absolutister eller av ålder ringa som ej heller kan förtära starka drycker, så finns det bra grejer för oss också:
1. Vatten ädlaste drycken som finns!
2. Äppel juice. kan se ut som Wiskey eller öl.

Det finns också alkoholfria öler ock viner
Öl som jag själv dricker är:
1. 1402. mer smak av honung och hummle. betyg: *****
2. Klaustahaller. liten mer smak av malt en ton hummle. betyg: ****
3. Jever. lätt smak av malt. betyg: ***
- Det finns flera andra sorter men dom skriver jag inte upp, dom får så dåligt betyg av mig, och är dyra för att smaka bara vatten.
De Viner som jag tycker smakar vin och som är bra avalkoholiserade:
1. LOXTON. Australienskt. god och bra karaktär, fyllig smak. skruvkork. betyg: *****
när det gäller LOXTON Röda och vita så är dom mycket bra avalkoholiserade, med god precision ang temperatur och tid.
2.ST.REGIS. USA-Kalifornien. god och slät karaktär. bra smak. kork av kork. betyg: ****
-[OBS]-
Det finns franska viner också, men dessa bör man akta sig för att köpa, fransmännen har inte tid och lust att engagera sig att avalkoholisera sinna viner på ett bra sätt, det har ofta smak av bränd druva och kåligsmak, och det är resultatet av dålig tid och temperatur för att avalkohlisera vinet.
VIKTIGT:
Detta är minna betyg och beskrivningar av de olika sorter av vin & öl, därför är det viktigt att varje människa är unik och där med finns det andra åsikter ang smak och val av sorter, tack för omtanken.
Pike Walker
Pike Walker

Antal inlägg : 29
Join date : 10-04-24
Age : 52
Ort : Jönköping

http://www.bobafettfanclub.com/

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet